domingo, 29 de abril de 2007

Hoxe, mentres sentaba tranquilamente no banco dun parque, acercouse unha nena loura que tería uns 5 anos, e berrou...
_"Mamá, xq está triste este señor?" estaba diante miña mirándome con pena, sentou no chan sen sacar a mirada e preguntoume...
_"Que te paso?"eu non contestei e percateime de que tiña razón, estaba triste, pero non sei en que podía ela notar a miña tristura.
Marchou correndo e de alí a un anaquiño voltou cunha flor que arrancou dos xardíns, en sen dicir nada deixouna no banco, o meu carón.
mirei para a neniña e dinlle as grazas sorrindo...
_"Mamá, ya está contento!"
a nai colleuna fortemente do brazo e dixo...
_"no molestes al chico"- e mirando para min dixo _"Perdona!"
eu erguinme ... a nena berrou...
_"la flor!!" e a nai _"Que te dije yo, eh!"
e eu marchei, ...sen a flor...

7 comentarios:

Blogger Ra ha dicho...

No,hombre,no...vuelve a por la flor.

29 de abril de 2007, 16:58  
Anonymous Anónimo ha dicho...

como siempre asi de despreocupado con la gente y se olvida de los demas. ¿no deverias porlomenos haver confirmado tu participacion en el trabajo de imagen?
te estamos esperando danielin va siendo hora de dar señales de vida.

3 de mayo de 2007, 17:54  
Anonymous Anónimo ha dicho...

¡¡¡¡¡POBRE NIÑITAAAAA!!!!!!
eres malo Aleman, muy malo.

3 de mayo de 2007, 20:46  
Blogger Danny Raatzke ha dicho...

vale, pero pido que si vos conozco no escribais comentarios anónimos a no ser que me lo digais antes ok?
gracias

4 de mayo de 2007, 1:22  
Blogger Bandini ha dicho...

cenizo¡

saludos

8 de mayo de 2007, 15:31  
Blogger From Hell ha dicho...

mira que non coller a flor... ata eu, que me importan un carallo as nenas pequenas, tería collido a flor e regaládolle un mundo feliz a esa rapaza...

10 de mayo de 2007, 10:22  
Blogger El diario de Noah ha dicho...

Gustoume moito o conto Danny. A verdade é que deberías seguir escribindo porque tes maña para isto. Un saúdo

8 de agosto de 2007, 13:42  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio